The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Friday, November 16, 2012

babai budak :')



bunyi macam sedih kann :(
tapi sedih dalam kegembiraan ;')

memang benar seorang sahabat itu tiada pengganti .
*apa kena mengena pulak nie. touching semacam jehh ayat . 
okok blalalallla~

hari ini bersamaan 17 Nov 2012,
adalah hari terakhir untuk Hannizah Masbeh 
atau kite orang panggil Adeng / Dedeng ..
*mana-mana punn boleh lah..
stay dekat Cowboy Town and Sabah nie . 
sebab esok dia akan berlepas ke oversea :')
*semenanjung seberang laut cina selatan oke !

dia dah nak sambung study dia kat UPSI .
*Universiti Pendidikan Sultan Idris bagi yang tak tahu lah kn3.
kat sana dia ambik course English .
*akhirnya ada juga yang nak ajar aku english . 

aku cakap hari terakhir dia kat sabah sebab 19 Nov nie dia mesti dh register dkt sanaa.. 
20 Nov dah start kuliah . 
ini bermaksud, dia perlu terbang pegi sana esok : 18 Nov . 
sodihh denn weyy ! kawan baik waa nak terbang jauh tuu ...
ye lah kan . kite org mna pernah pisah lama2..
kurang2 sebulan sekali mesti jumpa .
dah study dekat2 jehh..
paling jauh punn nun dekat KK sanaa..
yang dia nie Tanjung Malim tuu de !
arhh... yang penting belajar jak ko sana bagus2 deng . 

nie sempat aku print screen semalam : 

dan semestinya jawapan kami : 



dan alasan paling lucu ialah : 

#dia takut kena buli . dan aku yakin, teda sepa berani buli kau ! ko kan Boss ! heheh :)

And Anne bagi benda nie : 


oke :') 
bye deng !






2 comments:

Sera Salleh said...

gud luck adengg !!! :')))

ShemaSinbei said...

aku masih menangis ): (':