The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Sunday, December 23, 2012

My Kesayangan C2-2 :D


weyy hollo dear !!
*dah lama tak jerit2 dalam blog yang "kesepian" nie :)
Ya.. ya.. mood : happy sebab akhirnya aku mahu tulis something pasal my kesayangan .
"Budak C 2-2 "

"ohh, yahh..yahh.. saya mahu kawin.. kawin dengan siapa? dengan anak raja :)"
*sekadar lagu penglipur lara di malam yang dingin sunyi nie :)
oke oke . persoalannya sekarang . 
"bilaa lagi cerita mahu start =.=? hehe . oke sekarang .
Budak C2-2 adalah roomate DDPC aku . kira bilik nie untuk budak-budak yang ambik 
course Sains Komputer lahh . 
Alhamdulillah kerana kami dikumpulkan lagi sebilik untuk semester nie . AKU SUKA !
alasan yang munasabah sebab aku suka sangat ialah tanpa mereka hidup aku dekat City Hostel Sembulan yang dimiliki Kolej Yayasan Sabah itu akan kesepian dan kesedihan tanpa gelak tawa mereka . 

oke, aku jujur di sini . sebenarnya, sebelum aku menjadi tersangat rapat dengan mereka aku hampir tersalah pilih kawan . ya, memang salah aku kerana tidak petah untuk menilai yang buruk dan baik . 
tapi kini semuanya berubah apabila aku mengenal mereka di penghujung semester lalu aku . 
banyak yang memepertikaikan sifatku sebagai rakan yang pergi apabila kawan-kawan yang lain dalam kesusahan . ya, yang itu aku mengaku kesalahanku . memang benar aku salah . aku tidak sepatutnya meninggalkan 2 orang rakan baik aku yang sebelumnya tinggal serumah denganku dan 
se"Aman Kampus" dengan aku . Arrhh! 
*sudah berhenti mengeluh dan bersedih. 

oke, kembali kepada point yang sebenar . 
aku tulis entri hari ni hanya untuk berkongsi kebahagiaan aku bersama mereka :D 
mereka lah yang banyak membantu aku mengenal dunia aku kini . 
Terima Kasih my roomate kesayangan "BUDAK C2-2"

#biarkan gambar berbicara .
















xoxo . Publish !
*menyampah aku ayat nie !

#Putri, Jue, Cylvia, Aieda, Asti, Dila, Beyqa & Daya . 

No comments: