The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, April 24, 2013

kemas bilik !


yayyy ! 

boleh dikatakan hari nie adalah hari terbosan untuk aku .
yee lah.. tak tahu nak wat pa kan .
jadi dengan iltizam yang kuat  iman yang teguh di dada
*cewah ! melampau .

aku telah mengemaskan bilik aku dengan keyakinan yang teguh . 
apa tak nya, tak kan selama 2 bulan aku kat umah nie..
nak terhacum-hacum jeh terus kan . 
mesti nak kan perubahan maa~

so . so . so . 

TADAAA !! 
*biar meriah sikit !


katakan ianya mengalami perubahan yang besar kan3 . 
hehehe . yaayyyy ! memang sebelum nie aku tidur dalam keadaan ituu . 
dan benda nie lah juga menyebabkan aku hacum-hacum tak henti . 


dah namanya adik-beradik kan , katil pun dah sekepala lah . 
hehehehe ! terok =.='



meja laptop + majalah . korang boleh lihat di situ . 
aku memang rajin membaca, tuu lah pasal semak samun tuu =.=
kalo pasal laptop tuu....
yaayy ! aku baru format laptop acer tuu . tuu lh dia semak jga kat sana . 
*ada kena mengena kah nie ??!


ini perbezaan memang sangat ketara juga . 
aku jarang kemas tempat nie sebenarnya . 
tapi bilaa perasan banyak benda aku hilang kebelakangan nie, aku kemas lah .
yayy ! aku memang malas nak kemas before nie !



tak banyak berubah punn . cuma ditambah baik jeh lah . 
time nie aku dah agak penat . 
jadi yaa, MALAS aku datang =.="

p/s : untuk beberapa hari nie, insyaAllah kedudukannya akan kekal . tapi tidak untuk minggu yang akan datang . yang minggu akan detang tuu mungkin allahualam :D


2 comments:

nurul ezzatie zulkarnain said...

haha, samalah kita. rasa macam tak ada feel la kalau bilik kemas. haha, tahan beberapa hari jer pun kalau kemas ;)

ShemaSinbei said...

haha . aku tak kemas tw hari tuu kalo aku tak de resdung . nie dok, melarat pulak hacum-hacum spnjang masa . hahah :)