The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Saturday, April 27, 2013

Nikon Coolpix P520 .


sebelum tuu .. 
yeahhh !! yepppyy !
HAHAHA ;D
gembira kott aku ! 

Akhirnya,
setelah sekian lama mengumpul duit , ditambah lagi dengan duit dari poket mak aku . 

TADAA !


Nikon coolpix P520 .

benda yang comel jeh . 
tak rumit dan senang cerita . AKU SUKA ! 

harga dia punn boleh lah aku keluarkan dari poket kan . 
*nasib lah . 
bersyukur lah , walaupun camera nie bukan pilihan utama aku . 
kiranya tadi nak beli Canon . 
tapi bila dipertimbangkan dari hujah-hujah kawan aku 
*cameraman, mana aku tak caye pulak kn 
Nikon adalah lebih baik . 

tadi try punya try mana satu lebih bagus, 
memang aku pilih Nikon lah juga .
yang nie, tak perlu fikir nak tambah-tambah lens . 
*sebab memang tak leh tambah . nak wat camne :p

aku try guna dua-dua iaitu Nikon dan Canon . 
Canon tadi memang perghh ! harga pun lebih murah sikit berbanding yang nie .
cuma yang Nikon nie, tak perlu lens pepanjang nak zoom in
memang dah jauh dah punn . 
kalo Canon tadi tuu, 
sejujurnya lebih aku minat sebab lens dia yang perghh tu . 
tapi apa kan daya, harga lens punn beza . .
dan aku pilih Nikon
aku nak jelaskan di sini Canon pun bagus, aku tak cakap pun tak bagus . 
tapi aku prefer Nikon untuk yang baru nak berjinak-jinak dengan camera .
function mudah difahami + senang dipakai . 



p/s : lepas nie banyak benda yang aku kena jaga . Kini, semua benda jadi penting dalam hidup aku . tapi aku bukan materialistik oke :D



No comments: