The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, November 26, 2014

Latihan Industri


Oke terasa-rasa mahu kongsi perasaan bergelar pelajar 
yang sedang dalam atmosfera LI (latihan Industri). HAHAHA .
Bagi aku dengan boss aku yang sangat-sangat baik .
 tunjuk ajar yang sangat baik and kerja yang sangat baik,
 aku gembira lah . HAHAHA .

Seminggu aku praktikal di sini (HKB),
 aku tidak rasa terlalu terbeban dengan tugasan yang diberikan.
 Semua kerja ‘not bad’ maksudnya aku masih mampu buat .

Bak kata orang puteh celup, 
"kalau semua kerja diberi mudah, nanti dengan sedikit kesusahan kita boleh parah"
HAHAHA .

Dalam masih mood rindu kekawan,
 aku tidak boleh tipu yang aku di sini sangat pendiam .
 bukan kerana tidak biasa dengan keadaan tempat yang baru atau apa, 
ianya lebih kepada “siapa yang nak story dengan aku angkat tangan!”
 dan aku pusingkan kerusi nie 360`
 pun aku hanya nampak boss aku 
yang memang sejak zahirnya seorang yang pendiam .

Aku harap December nie datang lah seorang hamba yang boleh aku bawa sembang. 
*tidaklah mulut aku jemm dan hanya mampu senyum .



p/s : aku kembali ke badan buntal yang asal ! aku terpaksa kurangkan makan aku mulai hari nie . malam makan roti saja lah . KBAII ! 

No comments: