The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, February 25, 2016

moment .


moment .

to remembered or to forgotten ?
entahlah . 

banyak benda yang aku perlu fikir , terlalu banyak . 
sampai kalau kau boleh senaraikan dalam A4 paper, FULL . tiada ruang .

fikir family, fikir kawan, fikir mahu study, fikir cari kerja, fikir muet . 
cuba kau pecahkan setiap fikiran tuu . 
entahlah .

benda yang kau boleh ingat, yang sudah terbiasa,
benda tuu susah mahu lupa . serius cakap bruhh . 
mulut kau jaa cakap "oke bahh, chill."
otak kau cakap "biarlah tuu"
hati kau cakap apa ? hati.. hati..
entahlah .

tuu lah orang selalu post, 
"kalau kau diberi 1 peluang buat permintaan, apa kau mahu ?"
and aku akan cakap "aku boleh buat banyak permintaan dan semua dikabulkan"
fuhh.. tapi tuu lah . hemm . 
aku sebenarnya mahu apa yang buat aku happy tuu datang balik jaa . 
semua benda lah . 

"each things"
.
.
.
...............................................................................

terselit juga moment yang ini untuk awal 2K16 aku :) 


Conversational English Class 2016



Holiday Trip




Kem Kepimpinan PeII

*akak yang lebih rajin dari mat bangla*


*muka bahagia fasi*



...

No comments: