The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Thursday, June 16, 2016

HATI

Assalamualaikum . 

Aku perasan yang aku sudah jarang buka blog ne. Tulis sesuatu yang memang kebanyakannya memang dari lubuk hati. Hemm memang jarang sudah. 
Mungkin aku sudah tiada hati ataupun mungkin memang betul cakap-cakap orang sekeliling aku "shema kau ne macam tiada feeling".waitt ! like seriously feeling tuu perlu di kasih luah semua kah? fuhh . aku masih tidak dapat hadam benda yang satu nie. Biar orang kata apa, akuu jarang kesah.
kah sebab utama aku sudah tidak update blog ne pasal aku suda tiada idea? terlalu tua? berfikiran matang? choii ! orang tua pun ada tulis blog lahh. kisah cinta lagi uolls ! HAHAHA. 
*maw bagi contoh tidak sampai hati*
WALAOWEYH !
...............................................

see, akuu start blurr maw tulis apaa ?! errmm sudahlah 

SALAM RAMADHAN SEMUA .
*itu je lah*
*gambar sebagai hiasan*


p/s : tinggal beberapa minggu lagi kehidupan itu bakal berubah . tidak pasti cara untuk survive memandangkan aku pilih jalan yang aku impikan sebelum ne tapi lari jauh dari bidang aku . aku redha je lahh . 
p/s/s : tunggu entri baru untuk kau faham maksud aku . itu pun kalau aku masih rajin menulis . 

No comments: