The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, January 11, 2017

12 of 365 .


2017 pages 12 of 365.
Thursday | 7.00 am 


No more ayat-ayat cliche bruh . 
*konon* 

First entry for this year bakk hang ! 
japp tiada idea mau tulis apa hahaha

aku menghilang untuk beberapa ketika, sebab sambung degree bruh. 
masuk satu universiti awam yang dekat sabah ni juga lah.
malas mau mention nama U tu 
orang cakap, 
kalau cuti rindu study, 
kalu study fefeeling mau cuti.  
memang ! 
sampai aku rasa aku salah pilih course pun adaa :(
menangis air mata pasir 
aku fikir course yang aku masuk ne ada lah relate dengan course aku time diploma, 
tapi jauh panggang dari api nokkk . 
only 0.1 % kott . entah aku tidak faham 
doakan jak aku dapat course yang aku mahu tuu .
 supaya akuu tidak terkapai-kapai mencari identity diri ni. 
aku malas cerita yang sesedihh tu. jadi akuu share yang best jaa . 

hidup aku yang macam awan mendung tuu cerah sikit bila ada ne beberapa 
makhluk mendampingi aku . 
adik-adik uolls ! nasib ada sorang tuu akak-akak juga macam aku .
*nama dirahsiakan*


dorang ne lah yang buat hari aku tidak kosong, ajar aku few subject
Kalau aku pulang kolej pulak ,
mak jemah sorang ne palingg kepoh . *adik aku sorang lagi tuu tak sempat gambar pulak*


depaa-depaa ne lah buat aku rasa macam kecewa tidak kecewa sangat lah pilih 
course aku sekarang and terus kekal bahagia macam aku yang biasa . 
satt kauu , ada gambar dengan senior-senior aku yang aku rasa mau share . 



*biar gambar nampak kecil, tapi hati tetap besar.. cia cia cia *

japp last benda yang aku mau share, kesayangan . 
setiap minggu, aku akan tunggu hari-hari untuk jumpa dorang ne . 
muahciked





klik gambar bagi kepuasam maksima . 


No comments: