The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Wednesday, January 11, 2017

HATI version 2.0


Thursday, June16, 2016 . 
Tarikh last aku update blog nie. Actually lepas tuu cerita-cerita hidup aku lagi tragik . 
Tapi aku tidak rajin membedah ayat merealisasikan dengan cara visual .
 Kesudahannya, cerita tuu aku peram sampai jadi jeruk . 
Hampir basi, tapi kalau orang minum 'soju' , semakin lama stok tuu , semakin sedap rasanya . 
*Orang cakap jangan percaya*

July 14, 2016 
aku tahu, time ne orang masih raya huhahuha dengan family dia kan .
 akuu pun raya juga dengan family, tapi tiada lah feeling huhahuha tuu sebab kita orang pergi ambik flight hantar aku masuk satu universiti swasta yang adaa nun jauh dekat Shah Alam tuu.. 
yang rajin bejalan , mustahil tidak pernah nampak *klu sekarang universiti tuu dalam proses buat hospital dorang sendiri

Dependekkan cerita, aku bertahan di sana "seminggu sahaja"
kenapa seminggu ? 
hard to describe .
 yang aku boleh cakap , hati kena lebih sado tempat orang .
Tapi maaf , hati aku tidak sesado ituu Zzz..
apa yang kau dengar dari cerita orang-orang yang memreka samakan budak Sabah dengan orang dari negara luar ataupun yang berbeza dengan mereka itu benar. Kebenaran tuu yang menyebabkan aku tiada hati sesado itu huhu. 
selainnya memang 

No comments: