The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Monday, March 13, 2017

73 of 365


rezeki tidak memihak pada aku lagi kali ni. 
ini bukan memain . 
Electronic Engineering in Computer sangat bukan aku . 
serius sedih weyy ! huaaaaa T.T

kau bayangkan aku suda habis study 7 month dengan dorang HK20
and last-last akuu give up separuh jalan .
ini bukan sebab aku tidak yakin diri kah apa, 
tapi ni memang sebab aku serious tidak mampu dalam course ni. 

kau bayangkan yang major aku before ni full of computer science *it's more to software & programming
tetiba akuu kena hadap mathematics 24/7 yang for sure, siapa yang kenal akuu tahu macam mana hard-nya aku hidup dengan mathematics ne . 
sedangkan basic mathematics aku belajar bagai nak rakk aku mampu dapat B jaa . 
*korang kenal aku mesti tahu result Addmath akuu apa*
inikan lagi calculus 1, claculus 2, linear algebra, electromagnetic ! 
kumpulan keluarga besar ni punahkan harapan aku untuk sem 2 aku dekat euemes.
*nangis lagi
Hasil carian imej untuk menangis

Tapi ini tidak bermaksud yang tiada secebis subject yang aku suka . 
adaa memang adaa . contohnya Matlab and PCB . 
serius masuk jaa class ne hati aku macam lapang sikit . 
dia kira minggu aku tercari-cari dalam schedule bila subject tu lagi . 
*kau fahamkan feeling yang kau suka sangat nak belajar suatu benda*

fuhhh... panjang aku membebel . 
aku rindu berat ne aku rasa . 
baru minggu lepas sebenarnya aku tinggalkan 
reality hidup seorang engineering student tu. 
tapi rasa dia macam sebulan *ini buka hiperbola ok. serius feeling dia macam tuu*
satt, aku share sikit muka-muka kesayangan hamba . 




kbaii . 
*aku ne jenis hati kertas . senang sangat air mata tuu keluar*

p/s: tolong doakan aku guys. doakan aku dapat apa yang aku hajatkan dalam hidup aku . huhuhu.
please PLUMS be nice to me . Software Engineering come to mama boy


-Kombinasi kehidupan dunia itu ternyata beda-beda . ada yang rezekinya hanya perlu 'pergi' dan terus dapat . dan ada yang terus 'tercari-cari' dapatnya belum pasti . yang pasti kita yakin, bahawa susun atur yang Allah bagi kita itu emang itu caranya . jangan pernah membanding-bandingkan . Yakin saja, suatu saat rezekimu pasti tiba- 
ayat macam sinetron itu aku . 

No comments: