The hardest part of my life is to understand myself. Then stop think that you knowing me





Sunday, February 4, 2018

35 of 365 | 2018

and
Wey Hello World !  


perghh ! it's been a long time I didn't updated my blog . 
Seperti biasa aku manusia yang ada pasang surut . 
kalau aku rajin aku tulis lah , dah aku malas tahap gaban tiadalah aku update-update . 
Jadi kiranya malam ne aku rajin lah bah .
Alhamdulillah . 
*belum lambat cakap Happy New Year kott 

Entri kali ni aku throwback lah sikit story-story past year . 
Semua tahu lah lah kot *trip famous* yang aku dapat pindah course yang aku mau sangat tu . 
" Software Engineering "
 Alhamdulillah . 
*doakan aku semua dipermudahkan oleh-Nya

Buat masa ne semua smooth maybe memang course aku dari diploma kan . Jadi 60 percent  aku study benda yang sama lah juga dekat sini . tapi memang tidak boleh samakan lah juga . 
*kalau dah sama macam time diploma, buat apa aku ambik degree kan. korang ne pun haha

Study and uni life cun plus lagi ada kawan-kawan boleh go thru and yang faham aku. 
As you know, kawan tu aku rasa paling penting buat aku dekat uni ne. 
So kau tidak lah macam hanyut dalam dunia sendiri kan dekat sini.
Walaupun aku syak ada dua tiga ketul manusia yang memang tidak suka aku . 
WTH do you think you are ? cakap ke tangan . Oke abaikan -_- 

Kebanjiran kawan-kawan aku yang sudah habis degree life dorang tidak patahkan semangat aku untuk teruskan 4 years ni hahaha . Rezeki memasingkan . 

*untuk mereka yang terdetik dalam hati "sampai ke senja lah kau study" tuu, pastikan anda mempunyai 
pekerjaan yang tetap and stabil untuk tegur aku. telinga aku start panas bila orang yang
 tegur tu hidup pun  terkontang kanting seperti di tiup bayu laut tapi bercakap macam dia berjaya 
100 tahun kedepan . 
Ehh, bytheway aku bukan marah lah . TAK SANGAT. 

Tidak banyak story pun aku bole share sebenarnya . 
Semakin kau "berusia" ne semakin kau akan ada rasa limit
 untuk share benda dengan orang  "FAKTOR USIA" . peduli yang penting confident ;)


p/s : aku masih ada cuti berbaki seminggu. Cuti semester kali ne 3 minggu jak. 2 minggu lepas aku temankan mama aku stay di keningau. Ehh sudahlah .kbaiichalo ! 




No comments: